VASTIKE PIENEMMÄKSI !
Onko tämä sitä kuuluisaa Hölmöläisten hommaa ” säkillä kannetaan valoa sisään ” ja rahaa mäkeen kun ei opiskella uutta tässä ajassa!
Taloyhtiöiden hallitusten jäsenet ovat hiljaa (syitä A) ei ymmärretä että taskulaskin riittää aluksi B) halutaan vaan olla ns ” pullakahvihallituksenjäseniä” nyökytellään kuin jotain ymmärtäisi kokouksissa C) ollaan isännöitsijän ” panttivankeja ”… Ei kyseenalaisteta palvelua. Isännöitsijä tienaa sinä menetät rahaa. Mikä näistä vai kaikki?) .
MUTTA MUTTA… Ruotsalaiset osaa ja vaurastuvat joka päivä kun Suomi poika vaan pilvenhattaroita laskeskelee.
Miksi Ruotsalaiset ovat ainakin 30.000 € varakkaampia – vastaus löytyy tästä :

